BANNER

Τρίτη, 12 Απριλίου 2011

ΤΕΞΑΣ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΤΕΚΜΗΡΙΟ ΤΗΣ ΔΩΡΕΑΣ ΣΩΜΑΤΟΣ





Με το τεκμήριο της δωρεάς σώματος θα γίνουμε Τέξας. Καθένας ας προστατεύσει το σώμα του όπως μπορεί. Σε καμιά περίπτωση δεν θα μπορέσει να αποδείξει ότι δεν είναι δωρητής. Πώς θα αποδείξει ότι οι γιατροί 1. βιάστηκαν να τον "τελειώσουν" ,2. ότι δεν πίστευαν ότι είναι δωρητής 3. ότι δεν χάθηκε κάπου η δήλωσή του , 4. ότι δεν έγινε κατά λάθος,για το οποίο υπεύθυνος είναι ο ίδιος και κανείς άλλος. 5. τί θα γίνει με τις δηλώσεις που είναι ακυρώσιμες, άκυρες ή πλαστές; 6. τί θα γίνει αν μετανοήσει η δηλών και δεν έχει χρόνο να αλλάξει τη δήλωση βουλήσεώς του; 7.τέλος τί έννοια έχει να αποδειχθεί οτιδήποτε, αν κανείς δεν τιμωρείται και το σπουδαιότερο αν ο ίδιος βρίσκεται στον άλλο κόσμο πριν την ώρα του;

Το τεκμήριο της δωρεάς σώματος δεν υπάγεται στις... καταστάσεις ανάγκης. Δεν είναι το ίδιο με τη γνωστή στη θεωρία του ποινικού δικαίου σανίδα του Καρνεάδη όπου η ανθρωποκτονία είναι ατιμώρητη, όταν ο ναυαγός σκοτώσει άλλον ναυαγό γιατί η σανίδα στην οποία επιβαίνουν δεν κρατάει και τους δυο. Αυτός που αφαιρεί τα όργανα από τον νομιζόμενο λόγω του τεκμηρίου δωρητή και αυτός από τον οποίο αφαιρέθηκαν παρά τη θέλησή του δεν είναι στην ίδια μοίρα. Ποτέ ο κατά τεκμήριον δωρητής δεν θα μπορούσε να κάνει το ίδιο στο γιατρό.

Το τεκμήριο προσφέρει παντοτινή ατιμωρησία στους γιατρούς, γιατί κι αν ακόμα εκ των υστέρων αποδειχθεί ότι οι γιατροί γνώριζαν ότι το θύμα δεν είναι δωρητής κανείς δεν μπορεί να αποδείξει ότι δεν πίστευαν ότι είναι δωρητής, αφού κατά τεκμήριον ολόκληρος ο πληθυσμός της χώρας είναι δωρητές σώματος.

Το τεκμήριο δωρεάς του σώματος αποτελεί έγκλημα κατά του κοινωνικού συνόλου.

Θυμάσαι το ανέκδοτο με τους καουμπόυδες στο Τέξας; Μπαίνουν στο σαλούν δυο καουμπόυδες που ψάχνουν κάποιον . Βγάζουν τα πιστόλια, μπαμ, μπαμ, μπαμ, μπαμ. τους ρίχνουν όλους κάτω εκτός από αυτόν που ψάχνουν. Κάπως έτσι θα ψάχνουν οι γιατροί να βρουν αυτόν που δεν είναι δωρητής!

Θα περιμένουν άραγε για όλους το ίδιο ή μερικούς θα τους τελειώνουν γρηγορότερα και μερικούς αργότερα; Στη Σοβιετική Ένωση π.χ. πόσους δεν έχουν θάψει γρήγορα γρήγορα και ομαδικά, ενώ τον Λένιν δεν τόν έχουν θάψει ακόμα;



Του Μόσχου Εμμανουήλ Λαγκουβάρδου

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αν δεχτούμε και αυτό τότε είμαστε άξιοι της μοίρας μας.Πολλά ανεχτήκαμε ως τώρα,αν δεχτούμε να βάλουν χέρι και στο σώμα μας μας αξίζει ό,τι χειρότερο.

Ανώνυμος είπε...

Τίποτε δε δεχτήκαμε. Απλώς περιμένουμε να δούμε πόσο θα κρατήσουν τα κτίσματα που χτίζονται στην άμμο.

Ανώνυμος είπε...

ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΠΟΛΛΆ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΑ. ΠΑΝΤΩΣ Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΔΕΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΤΗΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΣΤΙΣ ΜΕΤΑΜΟΣΧΕΥΣΕΙΣ. ΟΠΟΤΕ....ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ.