BANNER

Δευτέρα 3 Μαΐου 2010

Δυστυχώς ...Ιθαγενής!

"Λέγομαι Ιωάννα Σπυράκου είμαι φοιτήτρια στο Πάντειο πανεπιστήμιο στο τμήμα Πολιτικών Επιστημών και Ιστορίας και έχω μια μορφή αναπηρίας η οποία ονομάζεται σπαστική τετραπαρεση. Έχω ξεκινήσει μια θεραπεία με βλαστοκύτταρα στην κλινική Neurovita στην Μόσχα και είχα καλά αποτελέσματα. Ωστόσο λόγο οικονομικών προβλημάτων έχω αναβάλει τη θεραπεία μου εδώ και 2 χρόνια Σε μια προσπάθεια να την ξανα ξεκινήσω κοινοποίησα έναν λογαριασμό τραπέζης και είχα μεγάλη ανταπόκριση από απλούς ανθρώπους, φίλους και μη. Έφτασα στο σημείο να το δημοσιοποιήσω καθώς όλες μου οι προσπάθειες να βρω άκρη μέσα από το ταμείο του ΙΚΑ στο οποίο είμαι ασφαλισμένη, το υπουργείο υγείας, την εκκλησία... έπεσαν όλες στο κενό . Τίποτα, μόνο άδειες υποσχέσεις και καμιά βοήθεια από πουθενά. ................................................................................................................................................................ ................................................................................................................................................................ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΠΕΛΑ ΑΥΤΗ.....ΑΝ ΟΜΩΣ ΗΤΑΝ ΤΥΧΕΡΗ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΤΗ ΝΙΓΗΡΙΑ Ή ΑΝ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΚΙΣΤΑΝ Ή ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΒΟΥΛΓΑΡΑ Ή ΑΦΓΑΝΗ , ΤΟΤΕ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΣΤΗΡΙΧΘΕΙ ΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΣ ΠΑΡΕΧΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ, ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΕΧΟΥΝ ΟΣΟΙ ΕΙΝΑΙ ΜΑΥΡΟΙ ΣΤΗΝ ΕΥΑΙΣΘΗΤΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ। ΑΝ ΤΥΧΕΙ ΚΑΙ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΤΕΙ ΕΝΑΣ ΠΑΚΙΣΤΑΝΟΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΛΗΣΤΕΥΕΙ, ΤΟΤΕ ΑΠΟΖΗΜΙΩΝΕΤΑΙ ΓΙΑ "ΕΡΓΑΤΙΚΟ" ΑΤΥΧΗΜΑ, ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΝΑ ΙΔΡΥΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΤΙΜΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ, ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΠΙΤΙ ΝΑ ΤΟΥ ΧΑΡΙΣΟΥΜΕ........ΡΕΜΑΛΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: