BANNER

Τετάρτη 5 Ιανουαρίου 2011

ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΝΤΑΛΑΡΑ!!!!!



"  Γεννήθηκα τον Δεκέμβριο του 1954 στην Αθήνα και έχω καταγωγή από την Πάρο και τη Σύρο. Σπούδασα στη Φυσικομαθηματική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών. Ωστόσο, λόγω της μεγάλης αγάπης μου για τις Τέχνες και, ειδικότερα, τη μουσική, από το 1978 άρχισα να εργάζoμαι στη δισκογραφία αλλά και σαν παραγωγός μουσικών εκπομπών στο κρατικό ραδιόφωνο. Στη συνέχεια σπούδασα παραγωγή και μάρκετινγκ στην Αμερική. Έχω ασχοληθεί ιδιαίτερα με τα θέματα πολιτισμού και πνευματικών δικαιωμάτων.
Από το 1982 ασχολούμαι αποκλειστικά με την παραγωγή συναυλιών και καλλιτεχνικών εκδηλώσεων στην Ελλάδα και το εξωτερικό και έχω δραστηριοποιηθεί ιδιαίτερα προσφέροντας τις γνώσεις και την πείρα μου στην οργάνωση εκδηλώσεων κοινωνικού χαρακτήρα. Ανάμεσα σε αυτές είναι οι συναυλίες για το θέμα των αγνοούμενων και των δικαιωμάτων των εγκλωβισμένων της Κύπρου. Επίσης συμμετείχα ενεργά σε διεθνή forum για την ειρήνη και την ισότητα, σε αντιρατσιστικές συναυλίες και εκδηλώσεις αλληλεγγύης και συμπαράστασης.
Έχω συμμετάσχει σε πολλές παραγωγές του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και από το 2003 έχω αναλάβει την καλλιτεχνική επιμέλεια των εκδηλώσεων στο Αίθριο των Μουσών.
Παράλληλα, εργάζομαι αδιάκοπα εθελοντικά σε Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις, ενώ τα τελευταία χρόνια ασχολούμαι ιδιαίτερα με τις γυναίκες και τα παιδιά πρόσφυγες, καθώς και τις ευάλωτες ομάδες για την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες (UNHCR), της οποίας ο Γιώργος Νταλάρας είναι από το 2006 ένας από τους επτά Πρεσβευτές Καλής Θέλησης σε όλο τον κόσμο.

Είμαι παντρεμένη με τον Γιώργο Νταλάρα από το 1983 και έχουμε μία κόρη, την Γεωργιάννα.  "

       Η κ. Άννα Νταλάρα, υφυπουργός Εργασίας και κοινωνικής ασφάλισης στην κυβέρνηση του ΠΑ.ΣΟ.Κ, δηλώνει πριν από τις εκλογές του 2009, στα ΜΜΕ : « δεν υπάρχουν λαθρομετανάστες, παρά μόνο, λαθραία τσιγάρα και αν υπάρχουν και αυτά » .

Σχόλιο exo-frenon:  Τέτοια βιογραφικά και τέτοιες απόψεις πρέπει να έχεις σήμερα για να μπορείς να λάβεις μέρος στην πολιτική και μάλιστα να γίνεις υφυπουργός και υπουργός στην Ελλάδα.  Και αφού οι κουτόβλαχοι πασόκοι την ψήφισαν, τώρα ναρωτιούνται στην Πάτρα και σε όλη τη χώρα γιατί έχουμε καταντήσει μπαγκλαντές. Αυτοί είναι. Αυτοί μας κυβερνάνε και αποφασίζουν για εμάς.Άνθρωποι που ασχολούνται  αποκλειστικά με την παραγωγή συναυλιών και καλλιτεχνικών εκδηλώσεων, γίνονται Υπουργοί !!!!!!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: