BANNER

Παρασκευή 14 Ιανουαρίου 2011

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΗΝ EGLIMATIKOTITA.BLOGSPOT.COM

 www.eglimatikotita.blogspot.com
Το σχόλιο είναι σε ανάρτηση του wannabe ρεπόρτερ  http://jungle-report.blogspot.com/2011/01/blog-post.html με θέμα την συναυλία που θέλει να κάνει ο Κωνσταντίνου,στον Άγιο Παντελεήμονα (ως νέος Νταλάρας) για τους μετανάστες.. (Βλ. την αφίσα παραπάνω)

Πονάει η ψυχή του βλέπετε..Δεν αντέχει τόσο πόνο και τόση δυστυχία ο άνθρωπος..Για αυτό έφτιαξε και μια,δυο,τρεις κρατικοδιαίτες  ΜΚΟ,για να μπορεί να "βοηθήσει"..
Τον εαυτό του?Τους φίλους του?Τους μετανάστες ? Ποιος ξέρει?
(Ο ΣΔΟΕ πότε υπολογίζει να κάνει έναν μικρό έλεγχο στις ΜΚΟ?)
Έβαλε τα παιδιά να γράψουν διάφορα,για τους προέδρους των μεταναστών (φασίστες κι αυτοί) για τους κατοίκους,για την Σκορδέλη αλλά δεν την γλυτώσαμε ούτε εμείς.Που ξαφνικά,από φιλοπασόκοι,δούρειο ίππο του ΛΑΟΣ,Νεοδημοκράτη και κρυφοκνίτες,γίναμε και φασίστες.
Δεν πειράζει μάγκες,περαστικά.Ξεκολλάτε το κεφαλάκι σας,από τις ιδεολογικές προτιμήσεις,δεν είμαστε όλοι οι άνθρωποι κολλημένοι με κόμματα και οργανώσεις.Δεν σας έχει περάσει ποτέ από το μυαλουδάκι σας,πως εμείς είμαστε με τους Έλληνες απλούς καθημερινούς πολίτες?
Είμαστε και εμείς,ένα κομμάτι  φωνής της απόγνωσης τους.
Τα κόμματα και τις ιδεολογίες τους σας τα χαρίζουμε.Ασχοληθείτε εσείς μιας και είστε wannabe reporters.Που ξέρεις,όλο και κάποια απόλυση σε αριστερή εφημερίδα θα γίνει,όλο και κάποιο "ψώνιο" θα ψάξουν να βρουν για να δουλεύει τζάμπα.Συνηθίζεται αυτό σε αυτές τις εφημερίδες.
Για τον κολλητό σας που σας έβαλε να γράψετε αυτά που γράψατε...
Αν θέλει όντως να βοηθήσει τους μετανάστες,ας ναυλώσει μερικά πούλμαν με τα λεφτά που παίρνει και να τους πάει εκδρομή στην Εκάλη και στη Κηφισιά.Να τους πάρει από το απάνθρωπο κέντρο. Είμαι σίγουρος πως πολλοί από αυτούς θα παραμείνουν εκεί,μιας και έχει πολύ καλύτερες πλατείες και συνθήκες διαβίωσης σε σχέση με τις πλατείες και τα παγκάκια της Αθήνας.Άσε που εκεί κυκλοφορούν ακόμα αδέσποτα.Αν δεν τους ταΐσουν οι πάμπλουτοι κάτοικοι της περιοχής που κλαίνε στα κανάλια για αυτούς τους ανθρώπους,σίγουρα θα βρουν κάτι άλλο να φάνε.Καμιά γάτα,κανένα σκύλο..τίποτε πουλιά.Εκεί έχει πολλά και καλοθρεμμένα.
Εδώ δεν έχει,τελειώσανε.Και τα αδέσποτα,αλλά και τα λεφτά των κατοίκων..Μια οι ληστείες στους δρόμους από τους Αλγερινομαροκινούς,μια οι ληστείες από τους κατοίκους της Εκάλης,δεν μας έμεινε τίποτα.
Άσε που δεν θα κουράζετε και ο Νταλάρας και η γυναίκα του.
Τσουπ θα πετάγονται έξω από την βίλα με μια κιθάρα και ένα ντέφι να κάνουν αβέρτα συναυλίες.

Το σχόλιο είναι από κάποιον κύριο που γράφει με το όνομα Πετρόπουλος και το άφησε για να διαμαρτυρηθεί,για το άρθρο τους...


λοιπον για να τελειωνουμε με εσας.

1.εμεις δεν κανουμε τον ιδεολογικο χαβαλε μας παιδακια.Κανουμε αγωνα αξιοπρεπειας ελευθεριας και αγωνιζομεθα υπερ βωμων και εστιων,υπερ τροπου ζωης και αξιων μας ,δεχομεθα εδω και εικοσι χρονια(καποιοι απο εσας δεν ξερετε λογω ηλικιας ουτε πως ηταν η ελλαδα μας προ της συμφορας του 1991) μια απροκλητη χυδαια γεωπολιτικη επιθεση στην καθημερινοτητα μας,στο τροπο ζωης μας και στις γειτονιες μας ,μια προβοκατορικη επιθεση χωρις να φταιμε, στις ζωες μας,απο ουρανοκατεβατους μεταφερομενους εποικους για πολιτικα παιγνια, σεις δε κανετε τον μπολσεβικικο χαβαλε σας.Δικαιωμα σας,αλλα να ξερετε οτι αναμεσα στο χαβαλε και την επιβιωση τα προγνωστικα ειναι εις βαρος του πρωτου....

2.Σας απαγορευω αθλιοι να με χαρακτηριζετε ειρωνικα ως απλως χρυσαυγανακτισμενο κατοικο.Δεν ειμαι χρυσαυγανακτισμενος,ειμαι ετοιμος να σας τιμωρησω,να σας παρω μαζι μου στο υπαιθριο ανθελληνικο τρελλοκομειο και την συνοικιακη κολαση που με καταδικασατε σεις με τον πολεμο νευρων και η εξουσια που πολυ βολευτηκε με τις υπηρεσιες σας.Θα παμε μαζι στην μονοφυσιτικη ταξικη σας κολαση καθαρματα, δεν θα βγαζετε την ουρα σας απο εξω...Αυτο ειναι υποσχεση.

3.Στην κερατεα καθαρματα πηγατε να υπερασπιστειτε τους ντοπιους για τα σκουπιδια.Ολα τα καθεστωτικα προστυχα μμε,που ταχα μισειτε σεις οι μπολσεβικοι μαρξιστες,που συνεργαζεστε με ποινικους και αραβες εξτρεμιστες εν ελλαδι,σας αποκαλεσαν οταν καιγατε εκει ως αγανακτισμενους κατοικους με παραλλαγες στα προσωπα...Ουτε τα μμε ουτε σεις αποβρασματα της ελλαδας μιλησατε αντιστοιχως οπως κανετε με τους κολασμενους λευτερους πολιορκημενους του κεντρου για κουκουλαγανακτισμενους πολιτες κερατεας.

Προφανως οι κερατιανοι ειναι πολιτες οταν αγανακτουν και οχι μπολσεβικοι μιλιταριστες ενω εγω και καθε αθηναιος στο κεντρο απλα χρυσαυγιτης.Λες και η αληθεια αλλαζει η αναιρειται αν εισαι με κουκουλα στη κερατεα απο την χρυσαυγη στο κεντρο.Με το συμφερον μου ειμαι ,το δικιο μου και συμμαχος μου οιοσδηποτε το θελει κυριοι.εχθρος μου παλι οποιος θελει,αυτος επιλεγει με ποιον θα ειναι η αποκοβεται και γινεται ξενο σωμα απο την ελλαδα μας και απο εμενα. Επιλεκτικα κεραταδες της κερατεας λοιπον διαβαζετε τους ορους.Και οι κερατιανοι ειναι πολιτες αλφα ενω εγω β διαλογης.Για αυτο θα σας παρω μαζι μου στην υπαιθρια κολαση καθαρματα χαβαλεδες.

4.Οχι λοιπον στρατοπεδα συγκεντρωσης οχι φρακτες στη αφισα σας καθικια.Κανατε αλλωστε κοινοβια και υπαιθρια στρατοπεδα συγκεντρωσης την γειτονια μου που μεγαλωσα,βαλατε φραχτες στη ψυχη μου και στη πορτα του σπιτιου μου που κλειδωνω μερα μεσημερι,αυτο δεν σας ενοχλει ω αθλιοι χαβαλεδες,γιατι φυλακισμενος ειμαι εγω στα υπαιθρια στρατοπεδα σας οχι ο καθε τριτοκοσμικος κοπανος συμμαχος σας στο μπολσεβικικο οραμα σας.

5.Αλλα γιατι αραγε οχι σε ολα αυτα;γιατι αραγε ζητατε με τετοια μανια τον εποικισμο και την συσσωρεσευση υπαθριων στρατοπεδων με αρπακτικα αλα ζουγκλα στα σπιτια μας,μου,ζητατε να περιφερονται ντεσπεραντος 1 και δυο μυρια χωρις δουλεια φαι σπιτι και μελλον κανωντας τα λιονταρια στο σερενγκετι και εγω το θηραμα ;και θελετε να πολλαπλασιαζονται επ απειρον τα αρπακτικα;

6.Μηπως γιατι πολυ και πολλοι τρωτε απο την μπιζνα αυτη να παριστανετε τους σωτηρες αλλοφυλων εποικιστων,ενω σας πληρωνω εγω φορους 20 χρονια για να τα αρπαζετε και να εχετε κανει επαγγελμα τις μκο της ταχα φιλανθρωπιας;
Προσεχτε ,οι κοπανοι της αφισας ΠΙΘΑΝΟΝ ζουν απο τον δικο μου ιδρωτα,δινω φορους για να τους χορηγει το γαμημενο κρατος για να μου βγαζουν αφισες υπερ της εξαθλιωσης της γειτονιας μου.Με θελουν θηραμα οι αθλιοι για τους καργιοληδες τους και εγω σας πληρωνω κερατιατικα για να γινω μεσω φορων!Ειμα νταβατζης του εαυτου μου και με πηδαει ο ΧΑΒΑΛΕΤΖΗΣ μαλακας που κρυβεται πισω απο την αφισα αυτη!!!Τι αλλο απο δικαιο μισος μπορω να νιωσω οταν το σκεφτομαι για εσενα που εγραψες τη μαλακια στην αφισα;

7.Εκτος ομως απο τα κονομημενα καθικια πισω απο την αφισα που διακατεχονται απο ΟΙΚΕΙΟΦΟΒΙΑ ΚΑΙ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΜΟΥ,υπαρχουν και τα μαλακισμενα του εγχωριου μπολσεβικισμου.

8.Σας ερωτω μαλακισμενα,ο επιστημονικος σοσιαλισμος και ο διαλεκτικος υλισμος μονολιθικα εδω και 130 χρονια λεγει περιπου ,"κοιταξτε μαγκες ο καπιταλισμος ειναι καταδικασμενος να κατερρευση ,αρα πρεπει να το σαμποταρουμε με καθε μεσον για να επιταχυνουμε την αναποφευκτη καταρρευση του γρηγοροτερα και να ερθουμε οι δικτατορες του προλεταριου σαν σωτηρες".Αυτο εξηγει τη σταση σας,παιζετε με την ζωη μου για τις χαβαλετζιδηκες ιδεολογικες εμμονες και παιρνετε κκεδες λοιποι και μπολσεβικοι ολοι μαζι αυτη τη θεση ρε ;

9.και καλα το κκε και οι ευρωκομμουνιστες πελατεια εισαγομενη ψαχνουν για τα μαγαζια τους και κανουν ανευθυνη λαοκαπηλια,οι λοιποι τι νομιζετε οτι θα σαμποταρετε το καπιταλισμο και θα πεσει ;

10.καφροι,εμενα θα καταστρεψετε και τη ζωη μου,ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ ΑΠΡΟΚΛΗΤΑ ΚΑΙ ΧΥΔΑΙΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΤΕ,για τον βιομηχανο ειναι η καλλιτερη,σου λεει αυτος μακαρι να ερχονται συνεχεια λουμπεν χερια,υπερπροσφορα χεριων κατω οι αμοιβες,ΚΑΙ ΑΜΑ ΚΟΥΝΗΘΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΝΑΨΕΤΕ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΕΣΕΙΣ ΦΕΡΝΩ ΑΛΛΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΚΑΤΑΣΧΕΤΗ ΔΕΞΑΜΕΝΗ ΤΩΝ Α-ΣΥΝΟΡΩΝ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΤΕ ΚΑΙ ΘΕΛΕΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΜΑΛΑΚΥΝΣΕΩΣ-ΑΦΑΣΙΚΗ ΑΦΙΣΑ ΣΑΣ ΜΕ ΜΗΔΕΝ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΕΛΝΩ ΤΟΝ ΑΛΛΟ ΑΝΕΡΓΟ ΝΑ ΣΚΟΤΩΣΕΙ ΤΟ ΘΗΡΑΜΑ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ.ΑΣ ΑΝΑΡΩΤΗΘΕΙ ΚΑΘΕΙΣ ΠΟΙΟΝ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΠΟΙΑΝΟΥ ΚΟΛΑΟΥΖΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΠΑΡΩΧΗΜΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΟΠΩΣ ΤΑ ΑΘΛΙΑ ΑΥΤΑ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΑΦΙΣΕΣ.


11.Εχετε δραμι μυαλο να καταλαβετε οτι αυτα που γραφετε στις αφισες ΕΙΝΑΙ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ,ΚΟΛΑΣΗ ΕΜΦΥΛΙΟ ΠΟΛΕΜΟ ΚΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΕΙΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΜΑΖΙ;Η NOMIZETE OTI OI IΣΛΑΜΙΣΤΕΣ Λ.Χ ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΚΡΕΜΑΣΟΥΝ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ,ΟΤΙ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΩΣΕΤΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΣΥΜΒΑΤΟΤΗΤΑ ΤΡΟΠΟΥ ΖΩΗΣ ,ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΟΦΕΡΕΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΣΤΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΣΑΣ;ΤΟ ΙΡΑΝ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΟΥΣ ΤΟ 79 ΠΟΥ ΣΥΜΜΑΧΗΣΑΤΕ,ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ Η ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΑΣΙΑ ΣΤΗ ΣΟΒΙΕΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΜΕ ΤΙΣ "ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΕΣ" ΤΗΣ.

12.ποτε επιτελους θα δουμε συλλαλητηριο ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗ ΟΙΚΕΙΟΦΟΒΙΑ,THN XΡIΣTIANOΦΟΒΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΟ ΡΑΤΣΙΜΟ ΠΟΥ ΕΠΕΝΔΥΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΚΛΑΣΙΚΟ ΔΟΓΜΑ ΥΠΟ ΑΡΙΘΜΟΝ 8 ΑΝΩΤΕΡΩ ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ Ε.ΕΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ?ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΑ ΥΠΑΙΘΡΙΑ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΤΙΣ ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΦΡΑΚΤΕΣ ΠΟΥ ΕΜΠΟΔΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΣΤΑ ΦΑΣΙΣΖΟΝΤΑ ΚΟΙΝΟΒΙΑ ΠΟΥ ΦΤΙΑΞΑΤΕ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ ΚΑΙ ΜΑΣ ΒΑΛΑΤΕ ΜΕ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΣΑΣ;ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΩΧΗΜΕΝΗ ΑΝΤΕΘΝΙΚΗ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΚΑΠΟΙΩΝ ΞΕΠΕΡΑΣΜΕΝΩΝ ΜΑΡΞΙΣΤΩΝ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΤΟΝ ΑΝΤΕΘΝΙΣΜΟ ΤΗΣ ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΗΣ AΓΟΡΑΙΑΣ ΚΟΛΑΣΗΣ;


13.ΠΩΣ ΑΠΑΙΤΕΙΤΕ ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΟΤΑΝ ΣΕΙΣ ΤΑ ΤΡΟΦΟΔΟΤΕΙΤΕ ΜΕ ΕΠΟΙΚΙΣΜΟ,ΘΑ ΔΩΣΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΨΩΜΙ ΚΑΙ ΣΤΕΓΗ ΣΕ ΑΤΕΛΕΙΩΤΑ ΣΤΙΦΗ ΑΡΑΓΕ ΑΠΟ ΑΝΕΙΔΙΚΕΥΤΟΥΣ ΛΟΥΜΠΕΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΗ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΣΑΣ ΜΕΧΡΙ ΜΙΣΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΡΟΚΛΗΤΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΟ ΤΡΟΠΟ ΖΩΗΣ ΜΑΣ ΑΠΟ ΚΑΤΑΚΤΗΤΕΣ;Η ΜΗΠΩΣ ΕΓΩ Ο ΦΑΣΙΣΤΑΣ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΩ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΣΑΣ ΑΞΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΟΛΟΙ ΜΟΝΙΜΟΙ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΟΙ ΣΑΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥΤΑΝΕΣ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑ;ΦΑΣΙΣΤΑΣ ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΜΟΥΧΛΙΑΣΜΕΝΗ ΠΑΡΩΧΗΜΕΝΗ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΗ ΡΗΤΟΡΕΙΑ ΣΑΣ ΠΡΟ 60 ΧΡΟΝΩΝ ΑΛΛΑ Η ΤΣΕΠΗ ΜΟΥ ΝΤΑΒΑΤΖΙΛΙΔΙΚΑ ΝΑ ΤΑΙΖΕΙ ΜΕΣΩ ΦΟΡΩΝ ΤΙΣ ΜΚΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΠΟΙΚΟΥΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΟΥΤΕ ΑΥΤΟ ΚΑΘΑΥΤΟ ΑΥΤΑΡΧΙΣΜΟΣ!

13.α ΓΙΑΤΙ ΡΕ ΞΕΦΤΙΛΕΣ ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΚΑΜΙΑ ΦΟΡΑ ΝΑ ΖΗΤΑΤΕ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΚΤΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΑ ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΑ ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΙΚΑ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΟ ΜΕΡΙΔΙΟ ΚΑΘΕ ΧΩΡΑ ΜΕΛΟΣ ΠΟΥ ΤΙΣ ΑΝΑΛΟΓΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΛΗΘΥΣΜΟ ΑΥΤΟ ΕΠΟΙΚΙΣΤΩΝ ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΙΑΚΟΥ ΜΕΓΕΘΟΥΣ ΚΑΘΕ ΜΕΛΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΘΕΜΙΑ;ΔΕΝ ΕΙΣΒΑΛΛΟΥΝ ΣΕ ΕΥΡΩΕΝΩΣΙΑΚΟ ΕΔΑΦΟΣ ΑΡΑΓΕ,ΣΤΗΝ Ε.Ε ΕΙΣΒΑΛΛΟΥΝ ΛΟΙΠΟΝ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΡΕ,ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΛΟΓΙΚΗ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΤΟΥΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΕΛΟΣ,ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΥΠΩΝΕΙΣ ΚΟΠΑΝΕ ΑΦΙΣΑ ΝΑ ΛΕΕΙ ΑΣΥΛΟ ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ TΟΥΣ ΣΕ ΟΛΕΣ ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ ΤΙΣ ΧΩΡΕΣ ΜΕΛΗ;ΓΙΑΤΙ ΠΟΤΕ ΑΛΗΤΕΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΤΕ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΧΩΡΕΣ ΠΥΛΗ;MΗΠΩΣ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΜΟΙΡΑΣΤΟΥΝ ΣΤΗΝ Ε.ΕΝΩΣΗ ΔΕΝ ΘΑ ΤΡΩΤΕ ΚΡΑΤΙΚΟ ΧΡΗΜΑ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ Η Ε.Ε; ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΑΥΘΑΙΡΕΤΗ ΧΩΜΑΤΕΡΗ ΤΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΓΛΥΤΩΣΕΙ,ΓΙΑΤΙ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΚΑΣΟΥΜΕ,ΤΩΡΑ ΔΕ ΕΣΕΙΣ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΖΗΤΑΤΕ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΚΕΡΑΤΕΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ,ΕΔΩ ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΙΔΑ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΤΕ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΚΕΡΑΤΕΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΠΟΥ ΧΤΙΖΕΙ Η Ε.Ε ΒΟΛΙΚΑ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΜΑΣ, ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ ΚΕΡΑΤΕΑ ΣΑΣ ΕΠΙΑΣΕ Ο ΠΟΝΟΣ....


β. KAI KATI AKOMA,ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΑ ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ,OI ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ ΑΥΤΕΣ ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΤΙΚΗΣ (ΦΙΛΟΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΗΣ για πολλους παρωχημενους αντεθνιστες) ΤΑΧΑ ΡΗΤΟΡΕΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ,ΟΙ ΑΛΛΟΔΑΠΟΙ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΝΑ ΣΥΝΑΘΡΟΙΖΟΝΤΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΜΑΣ(Άρθρο 11
Οι Έλληνες έχουν το δικαίωμα να συνέρχονται ήσυχα και χωρίς όπλα.), ΠΟΥ ΤΟ ΘΥΜΑΣΤΕ ΑΘΛΙΟΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ,ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΝΑ ΕΥΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΝΑ ΣΥΝΑΘΡΟΙΖΟΝΤΑΙ ΩΣΑΝ ΚΑΤΟΧΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ(!!)(ΒΛΕΠΕ ΚΑΙ 13.Η άσκηση της λατρείας δεν επιτρέπεται να προσβάλλει τη δημόσια τάξη ή τα χρηστά ήθη.) ,,ΕΝΩ ΟΙ ΝΤΟΠΙΟΙ ΚΑΛΟΘΕΛΗΤΕΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΧΑΣΤΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΜΑΣ ΑΣ ΠΡΟΣΕΞΟΥΝ (11.2 Οι υπαίθριες συναθροίσεις μπορούν να απαγορευτούν με αιτιολογημένη απόφαση της αστυνομικής αρχής, γενικά, αν εξαιτίας τους επίκειται σοβαρός κίνδυνος για τη δημόσια ασφάλεια, σε ορισμένη δε περιοχή, αν απειλείται σοβαρή διατάραξη της κοινωνικοοικονομικής ζωής, όπως νόμος ορίζει.)ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΕΝΔΥΟΥΝ ΜΕ ΠΑΛΑΙΟΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΩΧΗΜΕΝΗ ΦΡΑΣΕΟΛΟΓΙΑ ΕΚΤΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΣΤΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΜΕ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΠΟΛΙΟΡΚΗΜΕΝΟΥΣ ΑΡΑΓΕ;

14.ΠΩΣ ΖΗΤΑΤΕ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ,ΜΕ ΜΙΑ EΞΑΛΛΟΥ ΠΑΡΩΧΗΜΕΝΗ ΑΝΤΕΘΝΙΚΗ ΟΡΟΛΟΓΙΑ ΑΡΧΙΑΟΜΑΡΞΙΣΤΩΝ ΤΟΥ 70 ΕΝ ΕΤΕΙ 2011,ΟΤΑΝ ΖΗΤΑΤΕ ΝΑ ΦΥΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ ΜΑΣ;AΠΟ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΔΙΩΞΕΤΕ,ΑΠΟ ΤΗ ΓΗ ΜΑΣ,ΑΠΟ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΜΑΣ,ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΖΩΗΣ ΜΑΣ,ΜΑΣ ΕΠΙΤΕΘΗΚΑΤΕ ΠΡΩΤΑ ΑΠΡΟΚΛΗΤΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΙ ΖΗΤΑΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΠΑΝΩ,ΑΠΟ ΠΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ;ΓΙΑ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΕΤΕ ΤΟΝ ΚΑΤΑΚΤΗΤΙΚΟ ΒΑΡΒΑΡΟ ΕΠΟΙΚΙΣΜΟ ΘΑ ΜΑΣ ΔΙΩΞΕΤΕ ΚΙΟΛΑΣ ΑΠΟ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΑΔΩΣΕΤΕ ΣΤΟΥΣ ΚΑΤΑΚΤΗΤΕΣ ΣΥΜΜΑΧΟΥΣ ΣΑΣ;ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΕΣΑΣ ΝΙΩΘΩ ΓΙΑ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΠΙΤΙΘΕΣΤΕ ΣΦΟΔΡΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ.ΚΑΙ ΘΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΩ ΠΟΛΥ ΑΣΧΗΜΑ ΠΛΕΟΝ...

15.ΤΟ ΜΑΖΕΜΑ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΑΝ ΑΠΟ ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΙΚΟ ΚΑΙ ΕΝ ΜΕΡΕΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟ, ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟ ΚΥΡΙΟΙ.ΕΙΝΑΙ ΦΥΛΕΤΙΚΟ ΚΑΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟ-ΤΑΞΙΚΟ ΜΙΣΟΣ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΛΙΤΗ ΠΟΥ ΜΕ ΒΡΗΚΑΤΕ,ΔΕΝ ΣΑΣ ΒΡΗΚΑ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΠΙΤΙΘΕΣΤΕ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΣΑΝ ΙΤΑΜΟΙ ΚΑΤΑΚΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΖΗΤΑΤΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΠΟΙΚΟΥΣ ΑΓΚΑΛΙΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙ ΥΠΟΤΑΓΗ.ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ.ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΘΑ ΤΑ ΚΡΙΝΕΙ Η ΖΩΗ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΣΕΧΕΣ ΜΕΛΛΟΝ ΚΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ. ΚΑΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 120 ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ.ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Η ΘΑΝΑΤΟΣ.
ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΠΟΛΙΟΡΚΗΜΕΝΟΙ.

υγ.ΛΕΦΤΑ ΣΤΙΣ ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ.ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΑΡΑΓΕ ΛΕΦΤΑ,ΕΓΩ Ο ΦΑΣΙΣΤΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑΙΖΩ ΧΑΡΑΜΟΦΑΗΔΕΣ ΠΟΥ ΜΕ ΒΡΙΖΟΥN;Η ΤΑ ΔΑIΜΟΝΙΚΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΠΟΥ ΣΑΜΠΟΤΑΡΕΤΕ ΑΛΛΑ ΞΕΡΕΤΕ ΝΑ ΑΡΠΑΖΕΤΕ ΧΟΡΗΓΙΕΣ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ;ΓΙΑ ΝΑ ΤΑΙΖΩ ΩΝ ΟΥΚ ΕΣΤΙΝ ΤΕΛΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΑΛΛΩΝ ΛΑΩΝ ΠOY ME EΠΟΙΚΙΖΟΥΝ ΣΤΗ ΨΥΧΡΑ ΚΑΙ ΜΕ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΠΛΗΡΟΥΣ ΑΦΡΟΣΥΝΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΚΟΠΑΝΟΣ ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ ΤΗΣ ΑΦΙΣΑΣ ΤΟ ΧΑΒΑΛΕ ΤΟΥ ΞΥΝΟΝΤΑΣ ΤΑ ΚΑΙ ΣΑΜΠΟΤΑΡΟΝΤΑΣ ΟΠΟΙΟΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ;ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΜΑΤΙΚΟ ΑΝΟΗΤΟΙ,ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΔΙΑΦΟΡΙΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ,ΑΝ ΗΤΑΝ ΤΕΤΟΙΟ ΘΑ ΕΙΧΑΤΕ ΜΑΡΞΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΙΣΛΑΜΙΣΤΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ ΦΤΩΧΟΥΣ,ΚΑΙ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΜΕ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥΣ ΚΟΥΡΔΟΥΣ.

Υγ.2 Τι ειναι ποιο ρατσιστικο αραγε,να αρνησθε το δικαιωμα μου να προστατευσω την ρατσα μου απο την απροκλητη επιθεση στη καθημερινη ζωη μου ,τις αξιες της γης μου και να οριζω εγω ποιος ανοιγει και αν την εξωπορτα του δικου μου σπιτιου,αρνουμενος το δικαιωμα να εχω σπιτι,η ο νομος του κ. υπουργου;

ΕΝΑ ΑΡΘΡΟ ΠΟΥ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΚΑΘΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥ ΕΛΛΗΝΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: