BANNER

Τετάρτη 15 Δεκεμβρίου 2010

Ο ετοιμοθάνατος Εβραίος πατέρας




Ο Εβραίος πατέρας είναι ετοιμοθάνατος.
Γύρω από το κρεβάτι του πόνου, είναι συγκεντρωμένη όλη η οικογένεια του. Το κλίμα είναι βαρύ και πένθιμο. Ένα μόνο μικρό καντηλάκι, δίπλα στον άρρωστο, φωτίζει αμυδρά το στενό δωμάτιο.
Ο πατέρας, με κλειστά τα μάτια και πολύ κόπο, ψιθυρίζει:
Πατέρας:    Γυναίκα μου Σάρα είσαι εδώ;
Σάρα (κλαίγοντας):     Ναι, άντρα μου.
Πατέρας:     Γιε μου Ιακώβ είσαι εδώ;
Ιακώβ (φανερά συγκινημένος):     Ναι, πατέρα.
Πατέρας:     Μικρή μου θυγατέρα Ιουδίθ, είσαι εδώ;
Ιουδίθ (απαρηγόρητη):     Ναι, πατέρα, είμαι κοντά σου.
Πατέρας:     Και εσύ στερνοπούλι μου Ααρών, είσαι εδώ:
Ααρών (με αναφιλητά):      Ναι, πατέρα.
Πατέρας: ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΜΑΓΑΖΙ;

http://peaceangel29.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: