BANNER

Δευτέρα 25 Οκτωβρίου 2010

ΓΥΝΑΙΚΕΣ........ΟΔΗΓΟΙ........

 ΔΕΙΤΕ ΔΥΟ ΚΟΠΕΛΕΣ ΝΑ ΔΙΝΟΥΝ ΚΟΥΡΑΓΙΟ Η ΜΙΑ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΓΥΝΑΙΚΕΙΟ ΦΟΡΟΥΜ, ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΝ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΝΑ ΟΔΗΓΟΥΝ!!!!!


----.... ΕΓΩ Κ ΠΑΛΙ...ΕΧΩ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΑΠΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΟΔΗΓΗΣΗΣ.ΚΑΠΟΙΑ ΠΕΡΙΟΔΟ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑ ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΕΤΡΕΜΑ ΣΤΗΝ ΙΔΕΑ ΟΤΙ ΘΑ ΟΔΗΓΗΣΩ...ΕΧΩ 2 ΒΔΟΜΑΔΕΣ ΠΟΥ ΞΑΝΑ ΑΡΧΙΣΑ Κ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΜΑΘΗΜΑ ΤΡΕΜΩ ΑΠ'ΤΟΝ ΦΟΒΟ ΜΟΥ...ΜΑ ΒΛΕΠΩ Κ Η ΚΟΥΤΣΗ ΜΑΡΙΑ ΕΧΕΙ ΔΙΠΛΩΜΑ ΕΓΩ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΩ? ΛΕΩ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ...ΠΩΣ ΘΑ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΩ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΦΟΒΙΑ??

ΑΠΑΝΤΗΣΗ :
---Θα το καταπολεμήσεις ακριβώς όπως το λες!

Καταπολεμώντας το!

Δηλαδή θα δώσεις μάχη  με τον εαυτό σου, το τιμόνι και τα πετάλια και θα τα καταφέρεις όπως όλες μας.
Κι εγώ έτσι έλεγα. Πώς θα συντονίσω όλες αυτές τις κινήσεις?
Κοιτάω καθρέφτη-κοιτάω μπροστά.
Πιάνω τιμόνι- αφήνω τιμόνι-πιάνω λεβιέ-αφήνω γκάζι-πατάω συμπλέκτη-αλλάζω ταχύτητα-αφήνω συμπλέκτη-ξαναπατάω γκάζι-ξαναπιάνω τιμόνι...
Άστα...
Αν το κάνεις καμιά πεντακοσαριά φορές θα το μάθεις...
Μετά (από 300 χρόνια)  θα μάθεις να υπολογίζεις και τις αποστάσεις... το παρκάρισμα... και ύστερα να χειρίζεσαι τα υπόλοιπα όργανα (φώτα φλας χειρόφρενο...) (ΚΟΡΝΑ):))))


Επιμονή! Και σιγά σιγά - με δευτέρα για αρχή και μετά πας και στις άλλες ταχύτητες.

 ΟΥΔΕΝ ΑΛΛΟ ΣΧΟΛΙΟΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια: